مدیر دفتر بهبود کیفیت: خانم سعیده شفیعی
مدرک تحصیلی: کارشناس مامایی
شماره تماس مستقیم دفتر: 210
محل دستیابی: طبقه اول

مروری بر شرح وظایف مدیریت:
مدرک تحصیلی: کارشناس مامایی
شماره تماس مستقیم دفتر: 210
محل دستیابی: طبقه اول

مروری بر شرح وظایف مدیریت:
- همکاری درطرح ریزی سیستم مدیریت با نماینده مدیریت .
- همکاری در آرایش و سازماندهی گروههای کاری .
هماهنگی تشکیل گروههای کاری و پیگیری جلسات گروهها . - تهیه وارائه گزارشهای پیشرفت استقرار سیستم مدیریت .
- تدوین شاخص ها ، برنامه استراتژیک مرکز و تعیین راهبردها و اقدامات اصلاحی لازم جهت بهبود شاخص و اصلاح فرایندها .
- همکاری درتهیه برنامه ممیزی داخلی و اجرای آن ( پیگیری تهیه چک لیست ها ، تهیه وارائه فرم های مورد نظر ممیزی ، پیگیری نتایج ممیزی ازمسئول تیم ممیزی ، ثبت و شماره گذاری فرم های عدم انطباق کمیته راهبردی وارسال آنها به واحدهای مربوطه ، پیگیری رفع عدم انطباق ها ( ممیزی مجدد برای بستن عدم انطباق ها ) و حفظ سوابق ممیزی .
- پیگیری و بازنگری ادواری مدارک وداده های سیستم .
- تجزیه وتحلیل نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سازمانی .
- زمینه سازی ، تمهید مقدمات لازم وهمکاری باگروههای حاکمیت بالینی ، اعتبار بخشی ، ایمنی و ارزشیابی بیمارستان با هدف بهبود شاخص ها و اصلاح فرایندها .
- همکاری درپیاده سازی استانداردها و پروتکل های ارائه خدمات و اعتبار بخشی ، حاکمیت بالینی و مدیریت فرایندها و.. .
- انجام کلیه برنامه ریزیها وفعالیت ها ، هماهنگی لازم ومدیریت کنترل به منظور اجرا و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد دربیمارستان و پیگیری ومدیریت برگزاری جلسات ، فعالیتها و برنامه های مورد نیاز