مدیر دفتر بهبود کیفیت: خانم سعیده شفیعی
مدرک تحصیلی: کارشناس مامایی
 شماره تماس مستقیم دفتر  210         
  محل دستیابی: طبقه اول



مروری بر شرح وظایف مدیریت:
  • همکاری درطرح ریزی سیستم مدیریت با نماینده مدیریت .
  • همکاری در آرایش و سازماندهی گروههای کاری .
    هماهنگی تشکیل گروههای کاری و پیگیری جلسات گروهها .
  • تهیه وارائه گزارشهای پیشرفت استقرار سیستم مدیریت .
  • تدوین شاخص ها ، برنامه استراتژیک مرکز و تعیین راهبردها و اقدامات اصلاحی لازم جهت بهبود شاخص و اصلاح فرایندها .
  • همکاری درتهیه برنامه ممیزی داخلی و اجرای آن ( پیگیری تهیه چک لیست ها ، تهیه وارائه فرم های مورد نظر ممیزی ، پیگیری نتایج ممیزی ازمسئول تیم ممیزی ، ثبت و شماره گذاری فرم های عدم انطباق کمیته راهبردی وارسال آنها به واحدهای مربوطه ، پیگیری رفع عدم انطباق ها ( ممیزی مجدد برای بستن عدم انطباق ها ) و حفظ سوابق ممیزی .
  • پیگیری و بازنگری ادواری مدارک وداده های سیستم .
  • تجزیه وتحلیل نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سازمانی .
  • زمینه سازی ، تمهید مقدمات لازم وهمکاری باگروههای حاکمیت بالینی ، اعتبار بخشی ، ایمنی و ارزشیابی بیمارستان با هدف بهبود شاخص ها و اصلاح فرایندها .
  • همکاری درپیاده سازی استانداردها و پروتکل های ارائه خدمات و اعتبار بخشی ، حاکمیت بالینی و مدیریت فرایندها و..  .
  • انجام کلیه برنامه ریزیها وفعالیت ها ، هماهنگی لازم ومدیریت کنترل به منظور اجرا و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد  دربیمارستان و پیگیری ومدیریت برگزاری جلسات ، فعالیتها و برنامه های مورد نیاز