| ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ | ||||||
|
||||||
شرح وظایف :
- ارسال نظرات مردمی وشکایات مطرح شده به صورت مکتوب به مسئولین واحد ها جهت بررسی وپاسخگویی
- اطلاع رسانی نتیجه بررسی شکایت به همراهان بیماران
- دریافت شکایات مکتوب همراه بیماران و ارائه کد رهگیری به ایشان
- بازگشایی صندوق های پیشنهادات وانتقادات هر ۳ روز یکبار
- تنظیم لیستی از تشکرات وشکایات مطرح شده از همراهان بیماران و ارائه در کمیته
- جمع آوری آمارهای رضایتمندی و شکایات به صورت ماهانه و فصلی و ارائه به مسئولین مرکز و واحد های مربوطه
- برگزاری کمیته داوری شکایات جهت بررسی بیشتر شکایات مطرح شده و ارائه نتیجه به فرد شاکی
- پاسخگویی به مراجعین
